Skip to main content

Ολοκληρώθηκε το εργαστήριο « Δίνω λόγια στην απώλεια: το σχολείο ως χώρος υποστήριξης»


Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου το εργαστήριο για νηπιαγωγούς με τίτλο:« Δίνω λόγια στην απώλεια: το σχολείο ως χώρος υποστήριξης». 

Στο εργαστήριο που υλοποιήθηκε  σε συνεργασία με την  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας- Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων  συμμετείχαν 11 νηπιαγωγοί από 10 σχολικές μονάδες.

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου  δόθηκε η ευκαιρία να εκφραστούν ερωτήματα , προβληματισμοί και ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης  και ευαισθητοποίησης  στις έννοιες της απώλειας και του θανάτου  σε παιδιά προσχολικής ηλικίας  αλλά και  να  αναδειχθεί η αναγκαιότητα διαμόρφωσης δικτύου υποστήριξης για τη διαχείριση του πένθους στο σχολείο. 

Τον συντονισμό του εργαστηρίου είχε η Μάσσαλα Κατερίνα , Ψυχολόγος- μέλος της διεπιστημονικής ομάδας.

Το Κέντρο Πρόληψης θα ήθελε να ευχαριστήσει την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης- Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων για τη συνεργασία και τη στήριξη και τις νηπιαγωγούς για τη συμμετοχή τους και κυρίως για το ενδιαφέρον τους να προσεγγίσουν και να διαχειριστούν θέματα, ενισχύοντας την ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών.

« Εκείνο το βράδυ το μάθημα στο σχολείο της Ανοιχτωσιάς αφιερώθηκε στη χελωνίτσα, που είχε αποφασίσει να ξαναρχίσει να περπατά και να παίζει. Κουτάβια και γέροντας έδωσαν ένα χέρι και της ετοίμασαν μια όμορφη φωλιά δίπλα ακριβώς στο Σχολείο της Ανοιχτωσιάς, όχι μακριά από εκείνην της Χρυσής Χαίτης, κι έτσι αυτή ήξερε ότι είχε δίπλα έναν φίλο για τις στιγμές που ένιωθε μόνη ή γεμάτη φόβο»